Piaţa de electrocasnice din România s-ar putea menţine la acelaşi nivel cu cel de anul trecut sau dacă va creşte avansul va fi unul timid. “Estimăm că piaţa de electrocasnice va stagna anul acesta, iar dacă va creşte cu cel mult 1-2 puncte procentuale în acest an. Dar această evoluţie depinde foarte mulţi factori”, a declarat şeful diviziei de electrocasnice al Samsung România, Claudiu Lepădat.
Divizia de electrocasnice a Samsung România a înregistrat anul trecut o creştere de cifrei de afaceri cu 30%, reuşind să fure cotă de piaţă de la alţi jucători. Pe segmentul de frigidere Samsung ocupă cea de a treia poziţie. „Divizia de electrocasnice este o divizie importantă pentru Samsung România, însă abia acum investim mai mult în piaţa de electrocasnice. Avem şi încredere în piaţa locală, altfel nu am mai fi investit”, a mai precizat oficialul Samsung România.
Compania a lansat ieri noi modele de aparatură electrocasnică inteligente cu care, potrivit lui Cladiu Lepădat, speră să menţină ritmul de creştere a cifrei de afaceri înregistrat anul trecut şi poate chiar să îmbunătăţească.
Piaţa de electrocasnice din România s-ar putea menţine la acelaşi nivel cu cel de anul trecut sau dacă va creşte avansul va fi unul timid. “Estimăm că piaţa de electrocasnice va stagna anul acesta, iar dacă va creşte cu cel mult 1-2 puncte procentuale în acest an. Dar această evoluţie depinde foarte mulţi factori”, a declarat şeful diviziei de electrocasnice al Samsung România, Claudiu Lepădat.
Divizia de electrocasnice a Samsung România a înregistrat anul trecut o creştere de cifrei de afaceri cu 30%, reuşind să fure cotă de piaţă de la alţi jucători. Pe segmentul de frigidere Samsung ocupă cea de a treia poziţie. „Divizia de electrocasnice este o divizie importantă pentru Samsung România, însă abia acum investim mai mult în piaţa de electrocasnice. Avem şi încredere