Aceasta e suma pe care patronul staţiei de televiziune şi al lui CFR Cluj, Arpad Paszkany, ar pregăti-o spre a lua pentru Look TV marele meci contra lui Messi, fixat pe 14 martie 2014 la Bucureşti. Deocamdată, se mulţumeşte cu partidele ”tricolorilor” împotriva Poloniei (2 februarie) şi Australiei (6 februarie).
Postul de televiziune patronat de Arpad Paszkany, Look TV, începe să devină un jucător important pe piaţa media din România. Iar ultima lovitură dată de staţia clujeană e achiziţionarea de la compania Sportfive a drepturilor de transmisie pentru ambele partide amicale din Spania ale echipei naţionale, la Malaga: cu Polonia (2 februarie, 21:45) şi cu Australia (6 februarie, 22:00).
Boom de audienţă pe meciurile Stelei
Cum a ajuns Look TV la această ştachetă? A cumpărat la pachet toate meciurile de pregătire pe care formaţiile româneşti le-au avut programate în această iarnă în zona Malaga/Marbella. Preţ: 350.000 de euro. Astfel, a reuşit să ofere telespectatorilor turneele efectuate în Peninsula Iberică de Steaua, Rapid, Vaslui, CFR Cluj, Dinamo. Plus intrarea pe listă a "tricolorilor".
Meciurile trupei lui Piţurcă vor fi produse chiar de Look TV, care, pentru escapada spaniolă, a închiriat un car local de transmisie. Calitatea imaginilor a iscat însă ironii la partida Steaua - Celtic, pe durata căreia comentatorii de la ESPN, care au preluat jocul, s-au amuzat, vorbind despre "o prezentare ca-n filmele cu Stan şi Bran"!
Look TV a intrat iarna trecută în cărţile transmisiunilor sportive, preluînd turneul Stelei din Antalya. În 2012, audienţa medie a postului a fost de 1.000 de telespectatori pe zi, cifră care a explodat însă la primul amical de acum al roş-albaştrilor, 1-2 cu Celtic: 73.000 de oameni! De la 1 februarie, postul a intrat şi în pachetul de bază al operatorilor de cablu, fiind disponibil la nivel naţional.
"Pasz