TIMIȘOARA. Nicio îmbunătățire pentru traficul auto din zona de sud a orașului. Realizarea centurii de ocolire a Timișoarei bate și anul acesta pasul pe loc, după ce Guvernul NU a inclus obiectivul pe lista proiectelor ce le va finanța în 2013.
Centura Timișoarei nu poate fi finanțată în acest an la cum se prezintă bugetul de stat. Eu am argumentat la maxim că acesta este un obiectiv foarte important pentru Timișoara. Dacă pe parcursul acestui an bugetul va ajunge să aibă o situație bună nu este exclusă o finanțare parțială. Oricum, centura de sud a Timișoarei va beneficia de fonduri europene în 2014, a spus, miercuri, primarul Nicolae Robu.
Potrivit proiectului, Varianta de Ocolire a Municipiului Timişoara între DN 69 – DN 6 - DN 59 A – Strada Polonă (DJ591) se va întinde pe 13,731 km. Kilometrul 0+000 se află pe DN 69 (Arad) la km 6+354, punct în care se corelează cu Varianta de Ocolire Nord dintre DN 6 (Lugoj) şi DN 69 (Arad), finalizată în 2010.
Varianta de Ocolire va traversa calea ferată Timişoara – Arad printr-un pasaj superior CF, calea ferată Timişoara – Sânnicolau-Mare şi DN 6 spre Vama Cenad printr-un pasaj superior CF, DN 59 A spre Jimbolia, iar după o distanţă de 400 m va traversa calea ferată Timişoara – Jimbolia. Traversarea Canalului Bega se va face la km 13+389, traseul centurii urmând să se încheie după coborârea de pe acest pasaj
Conform reprezentanților municipalității, în prezent proiectul se află în faza de reactualizare a studiului de fezabilitate. La studiu lucrează Serviciul de proiectare al DRDP Timişoara şi se va analiza posibilitatea optimizării nodurilor rutiere pentru o mai bună adaptare la condiţiile actuale din teren. Termenul de finalizare al studiului de fezabilitate este 31 martie 2013.
TIMIȘOARA. Nicio îmbunătățire pentru traficul auto din zona de sud a orașului. Realizarea centurii de ocolire a Timi