Samsung România ţinteşte poziţia de lider pe piaţa locală de electrocasnice, anul trecut reuşind să urce pe locul trei, deşi piaţa locală de profil a fost în scădere.
'Investiţiile continue pe care le-am făcut pe acest segment ne-au adus locul trei pe piaţa locală de frigidere şi maşini de spălat, iar ţinta noastră e să continuăm să creştem, oferind soluţii în pas cu cerinţele consumatorilor, indiferent cum funcţionează piaţa. Una dintre ţintele noastre este de a ajunge lider pe această piaţă. Nu ne propunem acest lucru într-o perioadă anume, vrem însă să aducem soluţii şi tehnologii noi pentru clienţi şi să poziţionăm produsele Samsung pe piaţă. Dorinţa noastră este să stabilizăm în mintea consumatorului brandul Samsung', a declarat, miercuri, Claudiu Lapadat, şeful diviziei Digital Home Appliances din Samsung Electronics România, la lansarea unei noi game de frigidere şi maşini de spălat.
Acesta a precizat că în 2012 Samsung România a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 30% pe segmentul Home Appliances, faţă de anul 2011, creştere estimată şi pentru 2013.
'Anul trecut am avut o creştere a cifrei de afaceri cu 30% pe divizia Home Appliances, comparativ cu 2011, deşi piaţa a înregistrat o scădere. Pentru 2013 vedem în continuare o creştere similară pe acest segment, dar depinde de foarte multe lucruri, nu neapărat legate de piaţa românească ci şi de tot ceea ce se întâmplă la nivel global. Divizia Home Appliances este o divizie importantă pentru Samsung România şi de aceea vrem să creştem pe acest segment. Suntem cunoscuţi pentru divizia de televizoare şi telefoane mobile, dar vrem să intrăm şi pe acest domeniu unde eram mai puţin cunoscuţi. Toate tehnologiile şi inovaţiile le vom transfera către această divizie', a adăugat Lapadat.
În privinţa pieţei locale de electrocasnice, reprezentanţii Samsung esti