Criza economica a adus dupa sine degringolada in piata de advertising, economia nu are cum sa sutina atatea posturi TV comerciale, in urmatorii ani vor fi schimbari la nivel de televiziuni comerciale. Intr-un fel sau altul, piata se va diviza si fragmenta. Citeste un interviu exclusiv cu Bogdan Chiritoiu, manager de proiecte media la RCS&RDS.
Bogdan Chiritoiu, manager de proiecte media la RCS&RDS, are 42 de ani, a terminat ANEFS jucand rugby profesionist timp de 8 ani. A fost o vreme comentator de sport la ProTV – fotbal american si rugby. Marturiseste, zambind, ca nu ii plac lucrurile rotunde pentru ca “nu ai de unde sa le tii, e complicat!”. Din ’93 el are background TV – stiri, productie sport.
Chiritoiu impreuna cu sotia sa detin compania Media Entertainment Ind. incepand din 1993. De-a lungul timpului au lansat, implementat si condus o perioada de timp mai multe posturi TV, pentru diverse trusturi. Printre canale se numara Acasa, Antena 2, Cine Star, cele 10 canale proprii de la Boom si canalele de sport ce s-au transformat in Dolce Sport si Boom Sport 1-3. “Nastem produse media si in special in zona de televiziune”.
Pentru RCS&RDS, Bogdan Chiritoiu a preluat Digi Film de peste 16 luni si a lansat si implementat cele trei canale documentare, pe care le si conduc, de fapt – Digi World, Digi Life, Digi Animal World.
Canalele Digi de care se ocupa Bogdan Chiritoiu au intrat in grila RCS&RDS incepand cu octombrie 2012 (Digi World si Digi Life) si 17 decembrie Digi Animal World.
Interviul pe scurt:
- In degringolada pietei de advertising, sumele din publicitate vor scadea, lucru care va afecta puternic televiziunile comerciale. Suntem “o tara minune” din multe puncte de vedere – au murit trusturi, dar mai putin televiziuni!
- Zona de productie proprie, o prioritate. “Romania are nevoie de modele, de oameni de succes ca