* Compania a lansat game noi, mai performante, de maşini de spălat şi frigidere
"Samsung" Electronics a raportat o creştere de 30% a cifrei de afaceri pentru 2012, la nivelul diviziei de electrocasnice, pentru compania din ţara noastră, a declarat, ieri, în cadrul unui eveniment, Claudiu Lapadat, şeful diviziei Home Appliances în cadrul "Samsung" Electronics România.
Rezultatele obţinute anul trecut au urcat divizia de electrocasnice (n.r. maşini de spălat şi frigidere) a companiei pe locul trei în topul producătorilor prezenţi pe piaţa locală, observă Lapadat.
Deşi notorietatea brandului "Samsung" este cunoscută mai ales pentru lansările numeroase de electronice, sud-coreenii au început să acorde atenţie în ultimii ani şi diviziei de "home appliances" (n.r. divizie care însumează electrocasnicele), investind, la nivel global, în cercetare şi încercând să câştige teren în faţa marilor jucători de pe piaţă, remarcă reprezentantul "Samsung". "Ne dorim să creştem prin intermediul acestei divizii, în acest moment fiind foarte cunoscuţi pe segmentul de televizoare şi telefoane mobile", punctează Claudiu Lapadat.
* "Noile game lansate ar putea susţine o creştere similară celei din 2012"
Sud-coreenii de la "Samsung" au lansat, în cadrul evenimentului de ieri, noi game pentru maşinile de spălat şi frigidere. Produsele lansate încorporează tehnologii noi şi satisfac cele mai recente cerinţe ale consumatorilor, explică domnul Lapadat.
Tehnologia încorporată în noile electrocasnice mari permite conectarea produselor la device-urile mobile, conectarea aparatelor între ele fiind considerată de reprezentanţii companiei o tendinţă a următorilor ani.
Aducând în discuţie previziunile din 2013 pentru acest sector, producătorii îşi doresc să crească peste procentul de 30% înregistrat anul trecut, însă se feresc să facă previziuni sigure: