* Directorul tehnic şi o serie de şefi servicii preavizaţi de directorul general
Despre Societatea de Transport Public a Consiliului local se pot spune multe în privinţa eficienţei economice care dacă măcar ar fi pe zero, fără inputurile de la bugetul local, ar fi ideal. Fiind mai degrabă o gaură neagră pentru bugetul oraşului decât o societate, ca toate celelalte din domeniul transporturilor, profitabilă, STP Tulcea a început anul cu un plan măreţ de restructurare şi eficientizare a activităţii. Ca să închidă gura şoferilor care vor fi daţi afară probabil în curând, directorul general Marcel Iacob a restructurat mai întâi câte ceva, pe ici pe colo, prin părţile esenţiale, şi a preavizat de la mâna sa dreaptă, a se citi directorul tehnic şi colegul nu doar de partid ci şi de echipă managerială, până la diverşi şefi de servicii, fie ele Naval, ITP sau Comercial. Sindicaliştii de la Transport Public sunt convinşi că o restructurare de sus ar fi logic să fie urmată de una de jos, iar ce argument mai bun ar fi decât unul de genul: „Aţi văzut că am început restructurarea cu TESA, nu cu voi!”. Ca în bancul cu cei doi care au pierdut trenul şi îl întreabă pe impiegat „A plecat demult trenul?”, „Nu, doar de 5 minute”, „Hai că nu am întârziat prea mult!”.
* Directorul tehnic şi o serie de şefi servicii preavizaţi de directorul general
Despre Societatea de Transport Public a Consiliului local se pot spune multe în privinţa eficienţei economice care dacă măcar ar fi pe zero, fără inputurile de la bugetul local, ar fi ideal. Fiind mai degrabă o gaură neagră pentru bugetul oraşului decât o societate, ca toate celelalte din domeniul transporturilor, profitabilă, STP Tulcea a început anul cu un plan măreţ de restructurare şi eficientizare a activităţii. Ca să închidă gura şoferilor care vor fi daţi afară probabil în curând, directorul general Mar