* Afacerile DHL România pe divizia expres au avut o creştere de o cifră, anul trecut faţă de 2011, când acestea s-au cifrat la 25 milioane euro
Compania de curierat DHL intenţionează să deshidă un nou centru operaţional, în incinta aeroportului de la Cluj, similar celui de la Otopeni, care va permite sortarea mărfii imediat după sosirea acesteia în aeroport, a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă, Daniel Kearvell, managing director DHL România.
Domnia sa a subliniat că noul centru va conduce la îmbunătăţirea timpului de livrare cu cel puţin o oră.
De asemenea, sediile DHL din ţară vor intra într-un amplu proces de modernizare, în planurile companiei pentru 2013 regăsindu-se şi strategia dedicată dezvoltării segmentului companiilor mici şi mijlocii, "care au o importanţă din ce în ce mai mare pentru industria în care DHL activează, dar şi pentru întreaga economie, reprezentând motorul de creştere pentru următorii ani", potrivit domnului Kearvell.
Acesta a apreciat, ieri, că segmentul IMM reprezintă aproximativ 80% din numărul total de peste 5000 de clienţi ai DHL România, veniturile aduse companiei de acest segment depăşind 60%. La nivel global, IMM-urile reprezintă 92% din totalul de 2,8 milioane de clienţi DHL.
Reprezentantul operatorului privat de curierat şi logistică a mai spus: "Din strategia de dezvoltare a acestui segment fac parte o serie de iniţiative legate de dezvoltarea şi lansarea unor instrumente dedicate: instrumente online pentru realizarea expedierilor prin aplicaţia MyDHL, dar şi o secţiune dedicată segmentului IMM pe site, care conţine un pachet de informaţii utile şi ajută companiile mici să îşi eficientizeze activitatea legată de exporturi sau importuri. DHL oferă, de asemenea, o echipă de specialişti dedicată segmentului IMM, care le stă la dispoziţie cu consultanţă pe parcursul întregului proces de exp