La dispeceratul 112 din Sălaj s-au înregistrat anul trecut peste 6.500 de apeluri. Cele mai multe telefoane au fost date de către locuitorii din mediul rural.
În cursul anului trecutl, prin aplicaţia 112 au fost primite 6.538 de apeluri, cu 511 mai puţine decât în 2011, rezultând o medie de 17,9 apeluri/zi. Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului Judeţean de Poliţie Sălaj, în mediul urban au fost înregistrate 2.986 de apeluri, cu un minus de 448 apeluri faţă de aceeaşi perioadă a anului 2011, în timp ce în mediul rural s-au înregistrat 3.605 apeluri, cu o creştere de 513 apeluri. Analiza timpilor de reacţie relevă faptul că în 68,5 la sută din cazuri s-a acţionat sub 10 minute, în alte peste 20 la sută din cazuri intervenţia nu a durat mai mult de 15 minute, în timp ce în 7,9 la sută din cazuri intervenţia a durat mai puţin de 20 de minute. De precizat ar fi şi faptul că în 1,6 la sută din cazurile semnalate la 112, durata de intervenţie a depăşit 20 de minute.
La dispeceratul 112 din Sălaj s-au înregistrat anul trecut peste 6.500 de apeluri. Cele mai multe telefoane au fost date de către locuitorii din mediul rural.
În cursul anului trecutl, prin aplicaţia 112 au fost primite 6.538 de apeluri, cu 511 mai puţine decât în 2011, rezultând o medie de 17,9 apeluri/zi. Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului Judeţean de Poliţie Sălaj, în mediul urban au fost înregistrate 2.986 de apeluri, cu un minus de 448 apeluri faţă de aceeaşi perioadă a anului 2011, în timp ce în mediul rural s-au înregistrat 3.605 apeluri, cu o creştere de 513 apeluri. Analiza timpilor de reacţie relevă faptul că în 68,5 la sută din cazuri s-a acţionat sub 10 minute, în alte peste 20 la sută din cazuri intervenţia nu a durat mai mult de 15 minute, în timp ce în 7,9 la sută din cazuri intervenţia a durat mai puţin de 20 de minute. De precizat ar fi şi faptul că în 1,6 la sut