Compania de cercetare de piata GfK Romania a anuntat miercuri ca isi extinde activitatea in Moldova, oferind servicii de cercetare si consultanta de marketing.
GfK Romania a inceput sa exploreze aceasta noua piata inca din 2010 si a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienti din mai multe sectoare: telecom, financiar-bancar si FMCG.
De la inceputul prezentei pe piata din Moldova, GfK Romania a stabilit un parteneriat solid cu Civis Moldova, unul dintre cei mai de incredere furnizori de servicii de culegere de date din Moldova. Civis, membru ESOMAR, are 15 ani de experienta de cercetare de piata. Compania ofera servicii complete de PAPI (interviuri pe hartie), CAPI (interviuri pe computer) si CATI (interviuri telefonice), implementand studii reprezentative la nivel national pe esantioane mari, cu un control strict al calitatii culegerii datelor.
"Am decis sa ne extindem activitatea in Moldova mai intai datorita afinitatilor noastre culturale, dar si pentru ca am descoperit oportunitati de afaceri importante. Multe dintre companiile multinationale si-au deschis deja filiale in Moldova si aveau nevoie de un partener de cercetare", a declarat Andi Dumitrescu, director general GfK Romania.
In februarie 2013, GfK Romania lanseaza pe piata din Moldova cel de-al doilea val al studiului sindicalizat FMDS (Financial Markets Data System), un punct de referinta pentru sistemul bancar.
Prezenta pe piata locala din 1992, GfK Romania a avut o cifra de afaceri de aproape 11 milioane euro in 2011. Activitatile GfK Romania sunt structurate in doua sectoare: consumer choices (informatii despre vanzarile din retail a bunurilor de consum tehnologice si date despre consumul media) si consumer experiences (specializat in probleme de marketing operational si strategic in practic toate industriile si pietele). Compania de cer