DHL, una dintre cele mai mari companii de curierat la nivel intervațional, a anunţat continuarea planului de investiţii pe piaţa din România, ca parte a strategiei de dezvoltare.
Prezentă de peste 20 de ani pe piaţa locală, cu aproape 500 de angajaţi, o flotă de peste 200 de maşini şi operând cu trei aeronave. Anul trecut, DHL a făcut o investiţie importantă prin înnoirea flotei cu 100 de autovehicule utilitare mari și a început operarea unor aeronave cargo noi la Arad şi Cluj, pentru deservirea zonei de vest a ţării.
“Pe o piaţă care a rămas în ultimii ani la o valoare constantă sunt sigur că investiţiile sunt singurele în măsură să ne asigure creştere, prin oferirea celor mai eficiente soluţii, care să conducă la menţinerea portofoliului de clienţi şi atragerea unor segmente noi” a declarat Daniel Kearvell, Managing Director DHL România. Pentru 2013 compania vizează creşterea capacităţii de transport şi îmbunătăţirea timpilor de tranzit pentru Bucureşti şi zona de est a ţării, prin investiţii în operarea unei aeronave noi în Otopeni.
În acelaşi timp, anul acesta DHL intenţionează să deshidă un centru operaţional nou la Cluj, aflat chiar în incinta aeroportului, similar celui de la Otopeni, care va permite sortarea mărfii imediat după sosirea acesteia în aeroport.
În planurile companiei pentru 2013 se regăseşte şi strategia dedicată dezvoltării segmentului companiilor mici şi mijlocii. Segmentul IMM reprezintă aproximativ 80% din numărul total de peste 5.000 de clienţi ai DHL România, iar veniturile aduse companiei de acest segment sunt de peste 60%. La nivel global, IMM-urile reprezintă 92% din totalul de 2,8 milioane de clienţi DHL.