"Epson" România a încheiat anul trecut cu afaceri de 8,5 milioane euro, în creştere cu 6,2%, rezultat sub ţinta anunţată anterior, de circa 9 milioane euro, pe fondul reducerii vânzărilor în perioda iulie-septembrie, potrivit Simonei Decuseară, directorul de vânzări al companiei.
"Epson a anunţat că are ca obiectiv pe piaţa românească, în 2012, creşterea vânzărilor cu 10%, de la 8 milioane de euro, în urmă cu an. În prima parte a anului, rezultatele obţinute erau în grafic, dar vânzările înregistrate în al treilea trimestru au fost sub aşteptări şi au tras în jos cifra finală a anului 2012, cu toate că în ultimul trimestru vâzările au mers bine", a spus Decuseară, citată de Mediafax.
Potrivit datelor companiei, imprimantele au o pondere de 25% din afacerile "Epson" în România, diferenţa revenind proiectoarelor, unde vânzările au crescut cu 30%, în 2012, în condiţiile în care portofoliul numără 85 de modele care acoperă toată gama de nevoi ale clienţilor.
"Epson vinde, în România, prin trei canale. Primul, cu o pondere de 65-70%, îl reprezintă reţeaua de parteneri şi dealeri, alături de mediul online şi retail, cărora le revine 30-35% din afaceri. Spre exemplu, are o cotă de 10% din vânzările de imprimante ale Epson", a spus Decuseară.
Ea a adăugat că, pentru acest an, Epson se va concentra pe segmentul întreprinderilor mici şi mijlocii.
"Vom continua şi eforturile de extindere a reţelei de parteneri şi dealeri. Pentru 2013, încă nu am stabilit un obiectiv în privinţa vânzărilor pentru că, potrivit anului fiscal al < Epson >, suntem în ultimul trimestru. În orice caz, piaţa nu va creşte în acest an, va rămâne la nivelul anului precedent", a mai spus reprezentantul companiei.
"Epson" a lansat, ieri, opt noi modele de imprimante cu sistem de reîncărcare cu cerneală, concepute pentru utilizatorii individuali şi companiile mici şi medi