Ore întregi de aşteptare şi nervi întinşi la maximum. De asta au parte clujenii care ajung la Casa de Asigurări de Sănătate. Fie că au nevoie de o simplă şampilă sau de o adeverinţă prin care să dovedească calitatea de asigurat, cu toţii sunt nevoiţi să-şi aştepte rândul.
Deşi programul începe la ora 8.00, oamenii s-au aşezat la rând încă de la ora şase pentru a prinde un număr cât mai în faţă. „Sigur că nu avem răbdare. Să stai atâta timp pentru o ştampilă şi o adeverinţă, nu e normal. Stăm de ore întregi”, spune o femeie care îşi aşteaptă rândul.
„Eu sunt angajată de opt ani de zile şi ştiu că nu am probleme, dar îmi trebuie adeverinţă de la ei. Mi-am luat număr şi aştept. Acum e pauză şi mai am 15 oameni în faţa mea”, spune o clujeancă.
Reprezentanţii Casei de Asigurări de Sănătate susţin că situaţia nu poate fi îmbunătăţită atât timp cât este singura instituţie din judeţ.
„Spre deosebire de alte instituţii publice, CAS nu are puncte de lucru în alte oraşe ale judeţului ceea ce face ca fluxul de contribuabili să fie foarte crescut în contextul în care ni se adresează oameni de pe raza întregului judeţ”, a declarat Crina Grozav, purtător de cuvânt al CAS Cluj.
Aceasta a mai spus că posturile sunt blocate de mai bine de doi ani, aşa că de angăjări nici nu poate fi vorba.