FORUM Oamenii de afaceri din Republica Moldova sunt în fata unei mari provocãri, aceea de a reusi sã implementeze proiectele de integrare europeanã, în paralel cu eforturile Guvernului de a face un mediu de afaceri stabil si transparent, atractiv pentru potentialii investitori. Este mesajul pe care l-au transmis cele douã mari evenimente care se petrec în aceste zile la Chisinãu, expozitia “Fabricat în Moldova” si Forumul Investitional “Moldova – oportunitãti pentru noi parteneriate”. Actiuni la care a participat si o delegatie de peste 35 de oameni de afaceri din judetul Vaslui, alãturi de conducerea Camerei de Comert, Industrie si Agriculturã (CCIA) Vaslui, partener activ al Camerei de Comert din R. Moldova.
“Fabricat în Moldova”, târgul traditional de început de an din tara vecinã, si-a deschis portile pe 29 ianuarie, reunind într-un spatiu expozitional generos sute de producãtori din industria alimentarã, confectii textile sau mestesugari recunoscuti în toatã Europa. Cei care trec pragul acestei expozitii pot gãsi aici tot ce are mai de pret Moldova în acest moment, produse care au fãcut cunoscut numele tãrii în spatiul european: vinuri, produse din carne, miere de albine, produse lactate sau celebrele dulciuri moldovenesti. La deschiderea târgului a participat si o delegatie de oameni de afaceri din judetul Vaslui, care a aflat despre posibilitãtile de colaborare cu firmele din tara vecinã, oportunitãti de investitii, dar si sectoarele principale de activitate. De altfel, economia R. Moldova se sprijinã în acest moment pe industria alimentarã, fiind recunoscute peste tot în lume vinurile de la Cricova, Milestii Mici sau Purcari, vinuri care aduc venituri de sute de milioane de euro în bugetul acestei tãri. Lucrul acesta se poate observa si la târgul “Fabricat în Moldova”, unde peste 90% din standuri prezintã produse ale industriei alimentare, în