Craiova încearcă din răsputeri să intre în lumea bună a aeroporturilor din ţară. Anunţata cursă spre Milano a celor de la Wizz Air şi licitaţiile care stau să înceapă pentru alte trei rute vor apropia Bănia de celelalte capitale de regiuni din ţară care oferă deja zboruri spre multe oraşe din Europa.
Pentru oltenii de pretutindeni, anunţul că Wizz Air va opera o cursă spre Milano, în Italia, începând cu luna mai a acestui an, a fost prilej de bucurie. Obligaţi să apeleze doar la cursele operate de Carpat Air de pe aeroportul din Craiova, ce-i drept multe, dar scumpe pentru buzunar, oamenii au văzut în deschiderea Aeroportului Craiova către companiile low-cost un prilej de a se deplasa mai uşor în Europa, de a-şi vizita mai des rudele sau de a veni mai des în ţară, acest lucru fiind valabil pentru cei plecaţi în afară.
După cursa de la Milano, a venit anunţul privind noi rute către Europa. S-a vorbit despre Barcelona, Londra, Kőln, Paris, Bruxelles, Roma, iar imaginaţia deja s-a aprins. Trebuie spus că lucrurile nu se pot face de pe o zi pe alta, cu atât mai mult cu cât în joc a intrat Comisia Europeană, sub atenţia căreia se vor derula licitaţiile. Comisia şi-a dat acceptul pentru ca oficialii doljeni să ofere noi rute de zbor companiilor şi un ajutor în acest sens, care la Craiova reprezintă 5,5 euro pe pasager îmbarcat. Practic, Consiliul Judeţean Dolj, sub tutela căruia funcţionează Aeroportul din Craiova, va scoate în următoarea perioadă la licitaţie mai multe rute, la care se vor înscrie una sau mai multe companii aeriene low-cost. Câştigătoare ale rutelor de zbor vor fi declarate nu cele care au cele mai ieftine bilete, ci acelea care vor solicita de la CJ cel mai mic ajutor pe pasager. Din oraşele enumerate mai sus care au intrat iniţial în discuţie, sigur este în momentul de faţă doar Londra. Şi asta nu pentru că nu ar exista interes din parte