Samsung România: Evoluţia vânzărilor depinde, însă, de mulţi factori, iar piaţa ar putea stagna
Piaţa de electrocasnice din România s-ar putea menţine la acelaşi nivel cu cel de anul trecut sau, dacă va creşte avansul, va fi unul timid. "Estimăm că piaţa de electrocasnice va stagna anul acesta, iar dacă va creşte, cu cel mult
1-2 puncte procentuale în acest an. Dar această evoluţie depinde de foarte mulţi factori", a declarat şeful diviziei de electrocasnice al Samsung România, Claudiu Lepădat.
În ultimii ani, piaţa de electrocasnice s-a confruntat cu scăderi, în special electrocasnicele mari, cum ar fi frigiderele, maşinile de spălat, de gătit etc. Ultimul raport al celor de la GfK România anunţa un declin destul de mare pe trimestrul al treilea din 2012, când per total a scăzut cu 9,9 procente faţă de intervalul similar din 2011, la o valoare de doar 84 de milioane de euro.
Reprezentantul Samsung România afirmă că totuşi piaţa este una cu potenţial, iar investiţiile pe care compania le face reprezintă dovada că producătorul sud-coreean are încredere în piaţa locală de electrocasnice. "Divizia de electrocasnice este o divizie importantă pentru Samsung România, însă abia acum investim mai mult în piaţa de electrocasnice. Investiţiile continue pe care le-am făcut pe acest segment ne-au adus locul trei pe piaţa locală de frigidere şi maşini de spălat, iar ţinta noastră e să continuăm să creştem. Avem încredere în piaţa locală, altfel nu am mai fi investit", a mai spus Claudiu Lepădat, la un eveniment de lansare de produse al filialei locale a Samsung.
Samsung a lansat noile game de frigidere şi maşini de spălat inteligente în România
Samsung România a lansat ieri noile game de frigidere şi maşini de spălat sub marca proprie, cu care, potrivit şefului diviziei de electrocasnice, speră să menţină ritmul de creştere a