Aeroportul Internațional “Transilvania” Târgu-Mureș va achiziționa servicii de asistență și reprezentare juridică, decizia fiind luată azi, într-o ședință ordinară de lucru a Consiliului Județului Mureș.
22 de litigii, un singur consilier juridic
Motivul acestei hotărâri îl reprezintă numărul mare de litigii în care se află implicat Aeroportul, care are angajat doar un consilier juridic depășit de complexitatea și numărul mare de cauze. “Niciun proces nu a fost intentat către noua conducere. Toate aceste procese sunt moștenite, parțial de la conducerea veche și parțial sunt intentate împotriva Aeroportului. Avem peste 22 de litigii în fața instanțelor de judecată, dintre care sunt pe conflicte de muncă, cu sindicatul, comerciale, pe fondul funciar și alte categorii. Avem un singur consilier juridic, care nu face față nici fizic și nici din alte puncte de vedere”, a declarat Peti Andras, președintele Consiliului de Administrație al Aeroportului „Transilvania” Târgu-Mureș.
Organigramă modificată după 10 ani
De asemenea, în aceeași ședință consilierii județeni au aprobat noua organigramă a Aeroportului. „Ultima organigramă aprobată de către Consiliul Județean Mureș este din 2003. După zece ani am făcut curățenie și ordine în Aeroport, am redus funcțiile de conducere, am restructurat diferite compartimente și servicii de specialitate în interesul de a reduce costurile și de a optimiza fluxul decizional. Am suplimentat personalul la compartimentele de care depind creșterea semnificativă a traficului în anul acesta, de exemplu la Biroul de Handling și am redus la Biroul economic-administrativ personalul TESA”, a subliniat Peti Andras.
În prezent Aeroportul Internațional „Transilvania” Târgu-Mureș are are 129 de angajați.
Aeroportul Internațional “Transilvania” Târgu-Mureș va achiziționa servicii de asistență și reprezentare juridică, deci