Înainte de marea deschidere a celui de-al treilea magazin de la Constanţa, ce are loc astăzi, de la ora 08.00, reprezentanţii Lidl ne-au invitat la ei acasă, pentru a-i cunoaşte îndeaproape. Georgiana Tugearu, PR manager, a fost gazda noastră pe toată perioada vizitei.
Fiecare detaliu era bine pus la punct, ieri, la o zi distanţă de inaugurare. Rafturile noului magazin erau garnisite cu produsele marca Lidl, fie că vorbim de produse alimentare sau non-alimentare. Singurele standuri goale, care aşteptau nerăbdătoare aprovizionarea, erau cele de pe raioanele de legume-fructe, de panificaţie şi de carne, pentru care alimentarea urma să aibă loc cu puţin timp înainte de marea deschidere, astfel încât produsele să fie proaspete, ca întotdeauna.
Cum arată noul magazin
Noul centru comercial deschis pentru că „s-a sesizat necesitatea unui al treilea magazin în Constanţa" se întinde pe o suprafaţă de 1.086 metri pătraţi, are cinci culoare, şapte case de marcat şi pune la dispoziţia clienţilor 70 de locuri de parcare. Magazinul a facilitat crearea a 20 de locuri de muncă noi. De altfel, cele trei magazine Lidl au favorizat formarea a 64 de joburi numai în oraşul Constanţa, a precizat Georgiana Tugearu.
Prima zi vine cu reduceri substanţiale de preţ
PR managerul Lidl ne-a împărtăşit de ieri din surprizele pregătite astăzi pentru cumpărători. Cum spuneam, deschiderea noului magazin are loc la ora 8.00, iar pentru toţi clienţii Lidl se anunţă reduceri substanţiale de preţ dedicate inaugurării. Ca de fiecare dată, cumpărătorii sunt aşteptaţi să participe şi la concursul „3 minute de cumpărături", devenit o tradiţie în cazul retailer-ului la fiecare inaugurare de magazin. Astfel, în săptămâna inaugurării, toţi clienţii care au un coş de cumpărături de minim 100 de lei au posibilitatea să se înscrie la o tombolă, urmând ca norocosul câştigător al concu