Anchetele sociale demarate de către Direcţia de Protecţie Socială la beneficiarii subvenţiei pentru încălzirea locuinţei se desfăşoară cu dificultate din cauză că oamenii nu sunt găsiţi la domiciliu în timpul programului de lucru al angajaţilor Primăriei Târgu Jiu. În aproximativ două săptămâni, cele 14 echipe de control au efectuat circa 490 de anchete. Pentru a reuşi să verifice peste 4000 de familii până la sfârşitul lunii martie, funcţionarii municipalităţii vor lucra în fiecare week-end.
Primăria Târgu Jiu a început controalele la domiciliul beneficiarilor de subvenţie pentru încălzirea locuinţei în urmă cu aproximativ două săptămânii. Până în momentul de faţă, au fost efectuate circa 490 de anchete sociale din cele peste 4000, planificate până la sfârşitul lunii martie.
Reprezentanţii municipalităţii spun că anchetele se desfăşoară cu dificultate din cauză că oamenii nu sunt găsiţi la domiciliu până după orele 17.00, când se termină programul de lucru al funcţionarilor. Ca atare, cei 28 de angajaţi care fac parte din echipele de control vor fi nevoiţi să lucreze în fiecare week-end până la sfârşitul lunii martie. „Anchetele sociale se efectuează greu din cauză că beneficiarii subvenţiei pentru încălzirea locuinţei nu sunt găsiţi la domiciliu decât după orele 17.00, când vin de la serviciu. De regulă, până spre seară, găsim acasă doar câte doar câte o persoană care nu ştie datele de identitate ale celorlalţi membrii ei familiei. Pentru a putea finaliza, până la sfârşitul lunii martie, toate aproximativ 4200 de anchete sociale impuse de legislaţia în vigoare vom lucra în fiecare sâmbătă şi duminică întrucât atunci îi găsim la domiciliu pe oameni”, a declarat Alina Toader, şef serviciu în cadrul Direcţiei de Protecţie Socială.
La nivelul municipiului Târgu Jiu, s-au constituit 14 echipe de control, formate din câte doi funcţionari. Cu ocazia