Restaurantul "Rossetya" din centrul Capitalei a deschis, cu câteva zile în urmă, un magazin pentru livrarea preparatelor la domiciliu, potrivit lui Cristian Grigore, managerul localului. Investiţia în noul magazin s-a ridicat la circa 50.000 de euro, fiind vorba despre o redimensionare, întrucât investitorii dispuneau, deja, de locaţie şi de bucătari. În aceste condiţii, preţurile vor fi mult mai ofertante pentru clienţi, după cum ne-a precizat Cristian Grigore, adăugând că mai are şi alte planuri investiţionale, dar că le va dezvălui la momentul potrivit.
În prezent, restaurantul "Rossetya" oferă mai multe servicii, potrivit domnului Grigore, care ne-a spus: "În fiecare dimineaţă, 180 de persoane mănâncă de la restaurantul nostru. Noi gătim şi livrăm micul dejun la sediul firmelor unde lucrează aceste persoane. De asemenea, avem persoane ce rezervă preparate din meniul de prânz şi vin şi le cumpără sau le livrăm noi. Circa 80-90 de persoane mănâncă în fiecare zi la noi, pentru că nu avem capacitate mai mare. Pierdem clienţi din lipsă de spaţiu. În jur de 30% din încasările zilnice provin din pachetele livrate la domiciliu".
Un proiect lansat recent este magazinul de vinuri din incinta restaurantului. Despre această investiţie, domnul Grigore ne-a explicat: "Avem tot ceea ce înseamnă producători români de calitate. În magazinul nostru de vinuri, pentru fiecare avem o poveste. Începem cu "Davino", care este produsul etalon în piaţa românească, există o poveste pentru Dealul Mare, care este patria vinurilor roşii, avem o poveste a "Negrului de Drăgăşani" şi a sudului ţării, avem o poveste cu ce înseamnă partea de vest a ţării, o poveste a unor vinuri rose şi a unor vinuri dulci ediţii rare, cum ar fi "Sirena Dunării 2000". Ultimele 70 de sticle din acest vin le-am achiziţionat eu. Sunt vinuri vechi, maturate şi le voi prezenta atunci când va veni momentul.