Campania de lansare a postului de televiziune TNT Benelux, “Apasă pentru a adăuga dramă” (Push to add drama), prin care trecătorii erau invitaţi să apese un buton roşu amplasat într-o piaţă liniştită dacă doreau “mai mult dramatism”, devine show de televiziune.
Peste 42, 5 milioane de oameni au urmărit pe YouTube primul clip al campaniei, lansat în aprilie 2012, iar evenimentele care au urmat după ce mai mulţi curioşi au apăsat butonul au făcut rapid înconjurul lumii.
Popularitatea clipului a determinat companiile Eyeworks International şi Turner Broadcasting System Europe (care deţine postul TNT) să colaboreze pentru a crea un nou format de televiziune.
Cum va arăta noua emisiune Apasă butonul roșu?
În noul format de televiziune trecătorii vor fi provocaţi să apese butonul roșu care – spre deosebire de ideea iniţială – va fi amplasat în diferite locuri aglomerate.
La fel ca în clipul TNT, curioşii vor fi luaţi prin surprindere de acţiuni neobişnuite, care vor crea tensiune şi suspans. Se poate întâmpla, de exemplu, ca o tânără în lenjerie de corp să treacă în viteză pe lângă tine conducând o motocicletă, patru bărbaţi să tragă focuri de armă, iar opt jucători de fotbal american să apară de nicăieri pentru a restabili calmul. Iar acesta este doar unul dintre scenariile posibile în show-ul Apasă butonul roșu.
Și al doilea spot din campania pentru lansarea TNT Benelux – O surpriză dramatică într-o zi înghețată – s-a bucurat de un mare succes.
Despre spotul de lansare TNT Benelux și succesul de care s-a bucurat acesta paginademedia.ro a scris aici.
Campania de lansare a postului de televiziune TNT Benelux, “Apasă pentru a adăuga dramă” (Push to add drama), prin care trecătorii erau invitaţi să apese un buton roşu amplasat într-o piaţă liniştită dacă doreau “mai mult dramatism”, devine show de televiziune.
@N