Cu o creştere de 10,6% la nivel mondial, BMW Group a încheiat un nou an record, depăşind 1.845.186 unităţi livrate în 2012 (1.668.982 unităţi în 2011). Toate mărcile grupului au încheiat anul cu performanţe istorice.
BMW trece pentru prima dată de cota 1,5 milioane unităţi în urma unei creşteri de 11,6% (1.540.085 în 2012 vs. 1.380.384 în 2011). Aceasta îi permite mărcii germane să îşi consolideze prima poziţie în segmentul premium. În anul lansării, noul BMW Seria 3 Sedan a ocupat deja locul întâi în segmentul limuzinelor de clasă medie (294.039 în 2012 vs. 240.278 în 2011), în timp ce, per ansamblu, BMW Seria 3 rămâne cel mai de succes model al mărcii cu un total de 406.752 automobile (2011: 384.464). Performanţele BMW au fost susţinute de succesul noilor modele care capătă recunoaşterea pieţei, BMW Seria 1 a înregistrat un plus de 28,6% la 226.829 automobile (2011: 176.481), BMW X1 de 16,9% la 147.775 automobile (2011: 126.429), în timp ce BMW Seria 6, beneficiind de lansarea versiunilor Coupé şi Gran Coupé, dar şi de disponibilitatea versiunilor cu tracţiune integrală pentru prima oară în istorie, a înregistrat o creştere de 146,8% la 23.193 automobile (2011: 9.369).
Şi MINI a crescut
MINI a depăşit pentru prima dată bariera de 300.000 de unităţi, înregistrând 301.526 livrări în 2012 (+5.8%; 2011: 285.060). Un factor important de succes a fost MINI Countryman, care a înregistrat o creştere de 14,8% la 102.250 automobile (2011: 89.036). Este de aşteptat ca lansarea noului MINI Paceman în primăvara acestui an să impulsioneze suplimentar performanţa mărcii britanice.
"La nivel internaţional, succesul de vânzări asigură resursele pentru dezvoltare, BMW Group continuând planul de investiţii în extinderea gamei de modele şi dezvoltarea de noi tehnologii inovative. Avem o istorie de premiere care a transformat modul în care înţelegem