Astăzi se lansează la Cluj un proiect menit să eficientizeze intervenţia medicală de urgenţă. Concret, se doreşte dispecerizarea în comun a apelurilor de urgenţă direcţionate către Serviciul de Ambulanţă Judeţean Cluj şi Inspectoratul pentru situaţii de Urgenţă ”Avram Iancu” al judeţului Cluj.
Acest demers este desfăşurat înaintea finalizării proiectului finanţat prin Consiliul Judeţean Cluj, în valoare aproximativă de 1.000.000 de euro, în vederea verificării procedurilor de lucru şi colaborare, dintre cele două dispecerate ce au funcţionat separat până în acest moment.
Adiacent verificării procedurilor amintite şi analizarea în aplicare a acestora, activitatea este menită să sprijine pregătirea personalului SAJ şi ISU Cluj ce va lucra în aceste dispecerate.
La eveniment participă inspectorul şef al ISU Cluj, general de brigadă Vasile Şomlea, şi managerul general al Serviciului Judeţean de Ambulanţă Cluj, Dr. Horea Simu.
Toate apelurile de urgenţă care implică intervenţia echipajelor menţionate, sunt gestionate în cadrul acestui dispecerat fără a se mai transfera apelul la subdispecerate. Operatorii alertează direct echipajele de prim ajutor la nivel judeţean. Numărul unic de urgenta 112 este utilizat la nivel naţional şi este gratuit, putând fi apelat de pe orice reţea de telefonie mobile sau fixă. Dispeceratul îşi desfăşoară activitatea 24 de ore din 24.
Astăzi se lansează la Cluj un proiect menit să eficientizeze intervenţia medicală de urgenţă. Concret, se doreşte dispecerizarea în comun a apelurilor de urgenţă direcţionate către Serviciul de Ambulanţă Judeţean Cluj şi Inspectoratul pentru situaţii de Urgenţă ”Avram Iancu” al judeţului Cluj.
Acest demers este desfăşurat înaintea finalizării proiectului finanţat prin Consiliul Judeţean Cluj, în valoare aproximativă de 1.000.000 de euro, în vederea verificării