Potrivit deciziilor guvernamentale, firma Bechtel trebuie pusă pe liber şi găsite alte soluţii pentru continuarea lucrărilor la autostradă. Ministrul delegat pentru marile proiecte, Dan Şova, crede că singura soluţie pentru Autostrada Transilvania ar fi încheierea definitivă a contractului cu Bechtel şi găsirea unei variante de finanţare viabilă.
Dan Şova a declarat joi că autostrada de la Borş la Braşov ar urma să aibă 415 kilometri, dar din 2003 până în prezent au fost executaţi doar 86 de kilometri, din care 54 au fost daţi în în circulaţie. Până acum, pentru această investiţie s-au plătit de la buget 1 miliard 300 de mii de euro.
Şova a arătat că fondul necesar pentru finalizarea tronsonului Suplacu de Barcău, Borş este de 250 de milioane de euro, care nu sunt bani la buget.
Proiectul autostrăzii Braşov-Borş, denumit Autostrada Transilvania, a fost aprobat în 2003 şi început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde de euro încheiat cu compania americană Becthel, care trebuia executat până cel târziu în 2012.
Potrivit deciziilor guvernamentale, firma Bechtel trebuie pusă pe liber şi găsite alte soluţii pentru continuarea lucrărilor la autostradă. Ministrul delegat pentru marile proiecte, Dan Şova, crede că singura soluţie pentru Autostrada Transilvania ar fi încheierea definitivă a contractului cu Bechtel şi găsirea unei variante de finanţare viabilă.
Dan Şova a declarat joi că autostrada de la Borş la Braşov ar urma să aibă 415 kilometri, dar din 2003 până în prezent au fost executaţi doar 86 de kilometri, din care 54 au fost daţi în în circulaţie. Până acum, pentru această investiţie s-au plătit de la buget 1 miliard 300 de mii de euro.
Şova a arătat că fondul necesar pentru finalizarea tronsonului Suplacu de Barcău, Borş este de 250 de milioane de euro, care nu sunt bani la buget.
Proiectul autos