Focşăneanul l-a impresionat pe reputatul ziarist cu un slogan extrem de inspirat în cadrul campaniei ziarului Gândul "Why don't you come over? (De ce nu veniţi la noi?)".
Planul autorităţilor britanice de a porni o campanie publicitară pentru descurajarea românilor şi bulgarilor de a veni în Regatul Unit stârneşte reacţia românilor.
Mesajului "Nu veniţi în Marea Britanie, plouă şi job-urile sunt puţine şi prost plătite" i se răspunde de către conaţionalii noştri cu mult umor, prin intermediul campaniei"Why don't you come over? (De ce nu veniţi la noi?)", realizată de ziarul Gândul şi GMP Advertising, firmă condusă de vrânceanul Felix Tătaru.
Cel mai frumos mesaj al campaniei, cel puţin în opinia jurnalistului Cristian Tudor Popescu, a fost conceput de colegul nostru ziarist din Focşani, Silviu Stanciu, care prin fraza, „To be or not to be versus Ce-i în mână nu-i minciună”, sigur le va da britanicilor de gândit.
„E u mesaj de premiul Nobel aici:To be or not to be versus Ce-i în mână nu-i minciună. . Parcă-l şi vezi pe întristatul prinţ al Danemarcei, Hamlet, faţă în faţă cu Gigi Becali care spune Ce-i în mână nu-i minciună. Excelent”, a comentat Cristian Tudor Popescu.
Deţinătorul „premiului Nobel”, Silviu Stanciu, ne-a spus ce a vrut să transmită prin mesajul său.
„Am vrut sa arătăm că nu suntem mai prejos decât britanicii. Chiar dacă vedem în ei un exemplu pe care şi noi ar trebui să-l urmăm, ca societate, nivel de viaţă etc, totuşi au şi ei slăbiciunile lor. Nu am vrut sa speculez neapărat pe vremea mohorâtă de la ei, ci pe negura care bântuie câteodată în modul cum ne văd pe noi, ca popor care am fost dincolo de Cortina de fier. Pentru vremurile de astăzi cred că mai important e pragmatismul, şi românii nu duc lipsa de aşa ceva. Aşadar, între incertitudinea lui „To be or not to be” şi „Ce-i în mână nu-i minciună”, cred că ultim