Campania gândul şi GMP „Why don’t you come over” a ajuns şi la „Happy hour” de la Pro TV.
În ediţia de vineri, Cătălin Măruţă a prezentat unele dintre afişele create de gândul şi GMP, printre care cel cu mesajul „Jumătate dintre femeile din România arată precum Kate, cealaltă jumătate, ca Pippa”, dar şi cel cu „Berea noastră e mai ieftină ca apa voastră”.
În plus, cei de la „Happy hour” au creat şi ei câteva afişe, cu mesaje ca „Beckham?! Să vedeţi cum driblează femeile Cristea” ori „Gerard Butler preferă româncele. Vreţi să aflaţi de ce?”.
Campania gândul şi GMP „Why don’t you come over” a ajuns şi la „Happy hour” de la Pro TV.
În ediţia de vineri, Cătălin Măruţă a prezentat unele dintre afişele create de gândul şi GMP, printre care cel cu mesajul „Jumătate dintre femeile din România arată precum Kate, cealaltă jumătate, ca Pippa”, dar şi cel cu „Berea noastră e mai ieftină ca apa voastră”.
În plus, cei de la „Happy hour” au creat şi ei câteva afişe, cu mesaje ca „Beckham?! Să vedeţi cum driblează femeile Cristea” ori „Gerard Butler preferă româncele. Vreţi să aflaţi de ce?”.