Campania gândul şi GMP Advertising „Why don’t you come over” a ajuns şi la BBC. Potrivit sursei citate, gândul ironizează teama britanicilor că românii şi bulgarii îi vor „invada” în 2014, odată cu relaxarea regulilor privind imigrarea.
BBC remarcă faptul că atât gândul şi GMP se folosesc, în cadrul campaniei „Why don’t you come over”, de numele şi imaginea unor membri ai Casei Regale britanice, cum ar fi prinţul Charles, prinţul Harry, Kate Middleton, dar şi de sora sa, Pippa.
BBC remarcă şi afişul în care se spune că, în România, berea este mai ieftină decât apa în Marea Britanie, dar şi cel în care se face referire la Top Gear.
„Campania îi ia peste picior pe britanici cu sloganul: ‘Poate că nu ne place Marea Britanie, dar sigur veţi iubi România’”, mai scrie BBC.
Campania gândul şi GMP Advertising „Why don’t you come over” a ajuns şi la BBC. Potrivit sursei citate, gândul ironizează teama britanicilor că românii şi bulgarii îi vor „invada” în 2014, odată cu relaxarea regulilor privind imigrarea.
BBC remarcă faptul că atât gândul şi GMP se folosesc, în cadrul campaniei „Why don’t you come over”, de numele şi imaginea unor membri ai Casei Regale britanice, cum ar fi prinţul Charles, prinţul Harry, Kate Middleton, dar şi de sora sa, Pippa.
BBC remarcă şi afişul în care se spune că, în România, berea este mai ieftină decât apa în Marea Britanie, dar şi cel în care se face referire la Top Gear.
„Campania îi ia peste picior pe britanici cu sloganul: ‘Poate că nu ne place Marea Britanie, dar sigur veţi iubi România’”, mai scrie BBC.