Campania lansata de ziarul online Gandul şi de agentia GMP Advertising – “Why Don’t You Come Over?” - , începută cu cinci zile în urmă ca răspuns la intenţia guvernului britanic de a-i descuraja pe români şi bulgari să vină în Marea Britanie în 2014, după ridicarea restricţiilor de muncă, a avut impact în presa internaţională, scrie Gandul.info.
“Dezbătută iniţial de instituţiile de presă din Marea Britanie, campania “Why Don’t You Come Over?” a ajuns şi în SUA, preluată de agenţia de ştiri Associated Press, dar şi în Franţa, unde jurnaliştii Le Monde au scris despre iniţiativa The Guardian şi răspunsul dat de Gândul. Şi nu ne oprim aici. Rămâneţi alături de noi şi veţi fi plăcut surprinşi”, adauga sursa citata.
Campania lansata de ziarul online Gandul şi de agentia GMP Advertising – “Why Don’t You Come Over?” - , începută cu cinci zile în urmă ca răspuns la intenţia guvernului britanic de a-i descuraja pe români şi bulgari să vină în Marea Britanie în 2014, după ridicarea restricţiilor de muncă, a avut impact în presa internaţională, scrie Gandul.info.
“Dezbătută iniţial de instituţiile de presă din Marea Britanie, campania “Why Don’t You Come Over?” a ajuns şi în SUA, preluată de agenţia de ştiri Associated Press, dar şi în Franţa, unde jurnaliştii Le Monde au scris despre iniţiativa The Guardian şi răspunsul dat de Gândul. Şi nu ne oprim aici. Rămâneţi alături de noi şi veţi fi plăcut surprinşi”, adauga sursa citata.