Vezi
Blogurile de moda au inceput sa stranga mii si mii de vizualizari online si in Romania, fiind considerate o foarte buna sursa de inspiratie, in special pentru tinerele care doresc sa fie remarcate in multime. Postarile online ale unor bloggerite se dovedesc si o excelenta metoda de a promovare propriului stil vestimentari. Printre promotorii din Baia Mare acestei metode de comunicare « in trend » se numara si prezentatoarea TV eMaramures Laura Maxim.
Fotografiile postate in jurnalul sau vestimentar au atras vizualizari inca de la inceput, multi fiind curiosi ce inseamna de fapt un astfel de blog. La un an de activitate, tanara baimareanca se bucura de foarte aprecieri din partea impatimitilor de fashion si a reusit sa se faca fie remarcata inclusiv de detinatorii de boutiquri autohtone care doresc o promovarea neconventionala.
Rolul blogger-ului de moda nu e tocmai usor , desi in aparenta multi ar considera-o ca pe o joaca. Resursele pe care le implica sunt atat de ordin tehnic, cat si financiar. Satisfactiile, in timp, sunt mari iar asta se vede, dupa cum au evoluat lucrurile in strainatate.
”E costisitor, in contextul in care folosesti doar garderoba personala pe care trebuie sa o imbunatatesti cel putin in fiecare sezon cu piese de rezistenta. Mai nou si firmele mizeaza foarte mult pe imaginea pe care o promoveaza bloggerii si atunci furnizeaza tinute tocmai pentru a avea o mai buna expunere in fata publicului si e mai simplu. Si la noi, pe plan local, boutiqurile au inceput sa puna pret pe imaginea lor pe internet. In acest sens, chiar am gasit o mare deschidere la o persoana de aici. Dupa cum spunea si Dana Rogoz, cred ca asta va fi viitorul in ceea ce priveste promovarea brandurilor”, a relatat Laura Maxim , intr-un interviu acordat in cadrul emisiunii eMMonden.
In capitala sunt din ce in ce mai multe p