News În condiţiile în care România a rămas ultima ţară din Europa cu un program de casare în derulare, şi programul "Rabla" de pe piaţa locală trebuie oprit în următorii ani, este de părere vicepreşedintele APIA.
Anul trecut s-au casat 45.000 de maşini mai vechi de 10 ani, iar cu acestea s-au cumpărat 15.000 de maşini noi.
"Al doilea motiv care a afectat piaţa auto în 2012 a fost programul "Rabla". Iniţial programul de casare a fost gândit ca unul eficient şi un pentru toţi. a produs efecte pozitive în piaţă, dar anul trecut a ajuns să obosească. Trebuie găsite noi soluţii pentru a retrage rablele de pe stradă dar trebuie să evităm specula cu tichetele de casare. Programul trebuie eficentizat", a spus Brent Valmar, vicepreşedintele APIA.
Citeşte mai mult pe Ziarul Financiar
News În condiţiile în care România a rămas ultima ţară din Europa cu un program de casare în derulare, şi programul "Rabla" de pe piaţa locală trebuie oprit în următorii ani, este de părere vicepreşedintele APIA.
Anul trecut s-au casat 45.000 de maşini mai vechi de 10 ani, iar cu acestea s-au cumpărat 15.000 de maşini noi.
"Al doilea motiv care a afectat piaţa auto în 2012 a fost programul "Rabla". Iniţial programul de casare a fost gândit ca unul eficient şi un pentru toţi. a produs efecte pozitive în piaţă, dar anul trecut a ajuns să obosească. Trebuie găsite noi soluţii pentru a retrage rablele de pe stradă dar trebuie să evităm specula cu tichetele de casare. Programul trebuie eficentizat", a spus Brent Valmar, vicepreşedintele APIA.
Citeşte mai mult pe Ziarul Financiar