Vanzarile Mercedes-Benz in Statele Unite au crescut cu 11% in prima luna din 2013, reusind un inceput mai bun de an decat rivalul BMW.
Cele doua grupuri germane continua sa isi dispute piata americana a automobilelor de lux la doi ani dupa ce au detronat Lexus, liderul traditional, scrie Bloomberg.
Mercedes a anuntat ca a vantur in ianuarie 22.500 de automobile in SUA, in urcare cu 11%, in timp ce vanzarile BMW au crescut cu numai 0,7%, la 16.513 unitati.Lexus, divizie a Toyota, a vandut 16.211 livrari.
Desi Mercedes-Benz conducea dupa primele 11 luni, BMW a reusit anul trecut sa se mentina ca lider pe piata automobilelor de lux din SUA cu o o crestere puternica in luna decembrie.
Cea mai bine vanduta marca americana de lux este Cadillac, care s-a plasat pe locul al patrulea in ianuarie, cu 13.116 de unitati vandute.
Vanzarile Mercedes-Benz in Statele Unite au crescut cu 11% in prima luna din 2013, reusind un inceput mai bun de an decat rivalul BMW.
Cele doua grupuri germane continua sa isi dispute piata americana a automobilelor de lux la doi ani dupa ce au detronat Lexus, liderul traditional, scrie Bloomberg.
Mercedes a anuntat ca a vantur in ianuarie 22.500 de automobile in SUA, in urcare cu 11%, in timp ce vanzarile BMW au crescut cu numai 0,7%, la 16.513 unitati.Lexus, divizie a Toyota, a vandut 16.211 livrari.
Desi Mercedes-Benz conducea dupa primele 11 luni, BMW a reusit anul trecut sa se mentina ca lider pe piata automobilelor de lux din SUA cu o o crestere puternica in luna decembrie.
Cea mai bine vanduta marca americana de lux este Cadillac, care s-a plasat pe locul al patrulea in ianuarie, cu 13.116 de unitati vandute.