Liderul chinez în construcţia de motoare Weichai Power a devenit sponsorul oficial al Ferrari. Astfel, pentru prima oară în istoria faimoasei echipe de Formula 1, logo-ul companiei chineze se va învecina cu familiarele deja "Shell" şi "Philip Morris", transmite Rai Uno.
Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică, dar faptul că reclama Weichai va fi amplasată pe casca pilotului şi pe capota maşinii arată clar că investiţia este destul de substanţială.
Nu ascunde acest fapt nici preşedintele Ferrari, Luca Cordero di Montezemolo. Potrivit acestuia, "suntem mândri că, în vremuri grele de criză, suntem capabili să extindem platforma sponsorilor interesaţi de Ferrari".
El a menţionat că "dacă 95% din producţie ar merge la export, Ferrari ar fi fost obligată să se închidă". În ultimii ani, constructorul s-a orientat spre piaţa de consum din Asia, în care Chinei îi revine un loc de frunte. De altfel, Ferrari este de 20 de ani prezentă pe piaţa chineză auto.
Reclama noului sponsor va fi amplasată pe noul model F-138, care a fost prezentat vineri publicului.
Sursa: Agerpres