Compania de consultanţă responsabilă de extinderea Golden Tulip în România vrea să aducă la Cluj din portofoliul grupului din care făcea parte până de curând unitatea Sunny Hill.
Compania de consultanţă hotelieră Peacock Hotels poartă negocieri pentru intrarea în Cluj a brandului Campanile, printr-un parteneriat cu un investitor local.
"Suntem interesaţi să fim prezenţi pe piaţa clujeană cu un nou hotel, dar dintre brandurile Louvre, o altă categorie decât cele afiliate până acum. Cel mai probabil vom veni cu o unitate Campanile, din gama de 2*. Acesta este un segment foarte slab reprezentat acum pe piaţa din România", a explicat Paul Mărăşoiu, CEO al companiei de consultanţă. Cu toate că interesul pentru un hotel din categoria 1-2* la Cluj a fost manifestat de mai multă vreme, negocierile pentru parteneriat sunt încă în derulare.
„Avem nişte discuţii destul de avansate şi, în funcţie de cum se încheie acestea, în vară am putea începe lucrul", a completat Mărăşoiu. Dimensiunea optimă pentru o astfel de unitate este de peste 80 de camere. Zonele cele mai potrivite ar fi noduri de circulaţie, cu posibilităţi de conectare cu centrul oraşului, fără să fie nevoie de terenuri amplasate în zone ultracentrale sau cu preţuri foarte ridicate. „Există nişte variante de terenuri care sunt analizate; negocierile care se poartă sunt pentru un parteneriat cu un investitor local, care să dezvolte de la zero o proprietate", a menţionat Mărăşoiu.
Acum câteva luni, unul dintre cele două hoteluri care făceau parte din reţeaua Golden Tulip a renunţat la afiliere: Tulip Inn Sunny Hill din Făget a ieşit de sub umbrela grupului internaţional care deţine în portofoliu şi brandul Tulip Inn. Contractul încheiat iniţial viza o perioadă de cinci ani şi acest nu a fost reînnoit. Acesta a fost prezentat oficial sub brandul Tulip Inn la începutul lui 2007. În Cluj au fost