BMW a fost singura marcă auto din Top10 ale cărei vânzări au crescut în 2012 pe piaţa românească, în contextul unei scăderi generale a pieţei de autoturisme de 23,7% comparativ cu anul 2011, potrivit statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile /APIA/, preluat de agerpres.ro.
BMW ocupă locul 9 în clasamentul celor mai vândute mărci de autoturisme pe piaţa românească, iar livrările au urcat anul trecut cu 6,6% faţă de 2011, la 2.161 unităţi.
Dacia, liderul clasamentului, a înregistrat o scădere de 29,6%, la 19.948 unităţi, Volkswagen - minus 19,9%, 8.046 unităţi, Skoda - minus 23,8%, 6.291 unităţi, Renault - minus 33,8%, 4.785 unităţi, Ford - minus 15,6%, 4.682 unităţi, Hyundai - minus 3,1%, 3.300 unităţi, Opel - minus 49,8%, 2.446 unităţi, Toyota - minus 20,2%, 2.315 unităţi, Peugeot - minus 21%, 1.910 unităţi.
Anul trecut s-au vândut în România 72.179 autoturisme noi.
BMW a fost singura marcă auto din Top10 ale cărei vânzări au crescut în 2012 pe piaţa românească, în contextul unei scăderi generale a pieţei de autoturisme de 23,7% comparativ cu anul 2011, potrivit statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile /APIA/, preluat de agerpres.ro.
BMW ocupă locul 9 în clasamentul celor mai vândute mărci de autoturisme pe piaţa românească, iar livrările au urcat anul trecut cu 6,6% faţă de 2011, la 2.161 unităţi.
Dacia, liderul clasamentului, a înregistrat o scădere de 29,6%, la 19.948 unităţi, Volkswagen - minus 19,9%, 8.046 unităţi, Skoda - minus 23,8%, 6.291 unităţi, Renault - minus 33,8%, 4.785 unităţi, Ford - minus 15,6%, 4.682 unităţi, Hyundai - minus 3,1%, 3.300 unităţi, Opel - minus 49,8%, 2.446 unităţi, Toyota - minus 20,2%, 2.315 unităţi, Peugeot - minus 21%, 1.910 unităţi.
Anul trecut s-au vândut în România 72.179 autoturi