Încă din perioada în care lucra în televiziune, la pupitrul ştirilor de la Televiziunea Română (TVR), Malvina Cservenschi se gândea la un potenţial business, o afacere creată după un concept unic pe piaţă. De anul trecut, imediat după demisia din TVR, jurnalista a început încrezătoare o altă etapă a carierei, alegând calea antreprenoriatului. Brandul de bijuterii "Malvensky Charms" este înregistrat de un an de zile, practic în momentul în care antreprenoarea a decis să facă o afacere, în adevăratul sens al cuvântului, aşteptând, pentru acest an, o cifră de afaceri de 1 miliard de lei vechi (circa 20.000 de euro).
Acum femeie de afaceri cu acte în regulă, Malvina Cservenschi îşi aminteşte: "Am început acum doi ani, făcând prima brăţară, atunci mi-a venit ideea. Lucram în televiziune pe vremea aceea, dar îmi doream un business al meu, voiam să fac ceva care să nu mai existe pe piaţa românească, să fie pentru toată lumea şi să fie consumabil, aşa cum îmi place să spun despre produsul < Malvensky >, să-l poţi face cadou, să bucure oamenii, şi, nu în ultimul rând, să fac ceva la care să mă pricep".
Bijuteriile create de femeia de afaceri nu sunt produse unicat pe piaţa internaţională şi nici pe piaţa din ţara noastră: "Se găsesc şi se găseau, la startul business-ului, foarte greu. Erau fie foarte ieftine, fie foarte scumpe, nimic la un preţ rezonabil şi de o calitate foarte bună, pentru preţul cerut. Cu < Malvensky > am reuşit să creez un produs la un preţ rezonabil şi de o calitate bună, combinând şnurul roşu cu un pandant dintr-un metal preţios (aur - alb sau galben). Abia în a doua colecţie am introdus bijuterii formate integral din aur, la care se adaugă şi un mic diamant", povesteşte antreprenoarea despre ascensiunea afacerii sale.
* Dezvoltare pas cu pas şi investiţie minimă
Treptat, pe calea dezvoltării business-ului, Malvina Cservens