Proiectul „Tradition, Originality, Uniqueness and Richness for an Innovative Strategy for Tourism development in Black Sea Region – TOURIST” derulat de Primăria Eforie intră într-o nouă etapă. Reprezentanţii administraţiei locale au încredinţat două contracte în cadrul acestui proiect firmei CS Vision SRL din Braşov. Primul vizează furnizarea de produse, panouri ecran pentru prezentare aplicaţii-spoturi promoţionale şi, deşi a fost estimat la 360,056 lei fără TVA, CS Vision SRL s.a angajat să.l onoreze în 30 de zile de la atribuirea contrsctului pentru suma de 311.200 lei fără TVA. Reamintim că finanţarea este acoperită din bugetul oraşului Eforie (10%) şi din fonduri europene alocate prin ENPI-European Neighbourhood and Partenership Instrument (90%).
Proiectul a fost aprobat în cadrul Programului Operaţional Comun de Cooperare în bazinul Mării Negre 2007-2013 (denumit în continuare Black Sea JOP), care este un program finantat prin ENPI. Scopul său este de a contribui la „o dezvoltare mai puternică şi susţinută, economică şi socială a regiunilor din Bazinul Mării Negre”.
Cel de-al doilea contract are în vedere crearea unei platforme virtuale de turism, împărţită pe două componente: una despre obiectivele turistice din zona Eforie-Negrea-Balchik, propuneri de trasee turistice, locuri de vizitat, muzee şi programe ale acestora, evenimente speciale, târguri, expoziţii, şi o altă componentă despre facilităţi de cazare din cele trei zone partenere ale proiectului, cu legături către website-urile oficiale ale unităţilor respective, date de contact în vederea realizării de rezervări. De această parte a proiectului se va ocupa tot firma braşoveană. Investiţia iniţială era de 131,421 lei fără TVA şi se va realiza în 25 de zile de la încredinţarea contractului pentru suma de 130.000 lei fără TVA.
Proiectul „Tradition, Originality, Uniqueness and Ri