În fiecare an, gropile formate în urma ninsorii şi a materialelor antiderapante împrăştiate de autorităţi le dau bătăi de cap şoferilor. Cu toate că Primăria Capitalei plăteşte milioane de euro firmelor de construcţii pentru întreţinerea străzilor, ele nu fac altceva decât să pună plombe cu asfalt rece gropilor uscate, nu şi celor pline cu apă.
Cele mai adânci gropi în care mulţi şoferi îşi strâmbă jantele sunt cele dn jurul gurilor de canal. La Foişorul de Foc, şoferii care vin de la Universitate pe Bulevardul Ferdinand I şi intră pe strada Traian au de trecut de o groapă foarte adâncă, rezultată după ce asfaltul s-a rupt.
Trecătorii au încercat să semnalizeze acest obstacol aşa cum au putut. Deasupra gurii de canal a fost pusă o lădiţă roşie, iar în jurul ei, şoferii sau pietonii au mai adăugat câteva crengi în vârful cărora au mai pus o sticlă de plastic.
Şosea ca după război
La Piaţa Muncii, aceeaşi poveste. Pe o străduţă din apropierea staţiei de metrou, între Calea Călăraşilor şi Bulevardul Decebal, gropile sunt la fel de adânci şi din ce în ce mai multe. Imediat cum se intră pe stradă dinspre Bulevardul Decebal, şoferii sunt întâmpinaţi de fâşie de asfalt ruptă. La nici 15 metri, se află o altă groapă care nu poate fi evitată în cazul dacă două maşini trebuie să treacă una pe lângă alta. Ceva mai departe, în mijlocul asfaltului este un „crater” plin cu apă. „Domne' dacă le faceţi poze, le repară ăştia?”, strigă un şofer iritat că nu poate ocoli groapa.
Pe Bulevardul Basarabia gropile sunt ceva mai rare, dar mult mai adânci. Şoferii neatenţi care vin cu viteză riscă să producă accidente grave din cauza manevrelor bruşte făcute pentru a evita gropile formate în jurul gurilor de canal sau chiar lângă şinele de tramvai.
Şoseaua Pantelimon arată ca după război. Gropile în asfaltul de proastă calitate s-au format aproape din met