Editorii acestor reviste estimează un avans atât al numărului de reclame, cât şi al veniturilor din publicitate
Brandurile de lux se reîntorc acum la publicul matur din SUA, pe fondul problemelor din Europa
Revistele s-au adaptat la cerinţele pieţei şi oferă servicii specializate, pe lângă reclamele tradiţionale, integrând online evenimentele
Brandurile de lux vor cumpăra mai multă publicitate, în primul trimestru al acestui an, în paginile revistelor glossy din portofoliile marilor editori internaţionali, potrivit Reuters. Conturarea unui astfel de trend pentru începutul lui 2013 este extrem de îmbucurătoare, întrucât aceste publicaţii au fost principalele victime ale efectelor crizei, care a lovit industria media în ultimii ani, fiind nevoite să recurgă la disponibilizări şi restructurări pentru a rezista pe piaţă.
Conde Nast, cu un portofoliu care include revistele Vogue, GQ şi Vanity Fair, estimează cel mai bun trimestru din ultimii cinci ani, vizând un avans de 5% în contractarea de publicitate. Vestea a fost primită cu un aşa entuziasm şi asemenea surprindere, încât compania a transmis un comunicat de presă pe acest subiect, ceea ce nu s-a mai întâmplat dinainte de criză.
În timp ce Europa rămâne împotmolită în criză, branduri precum Hermes preferă consumatorul matur al revistelor americane.
Brenda White, vicepreşedinte senior şi director în cadrul Starcom SUA, divizie a grupului Publicis, a explicat că din cercetările privind publicitatea brandurilor de lux reiese că, în general, consumatorul preferă publicaţiile tipărite.
Editorii estimează creşteri
Lou Cona, directorul de marketing al Conde Nast, spune că orice se poate întâmpla, însă semnalele actuale sunt pozitive. Acesta a explicat că totalitatea reclamelor din reviste sunt plătite.
Hearst preconizează o creştere cu 6% a reclamelor în p