Pe drumurile din România circulă 152 de automobile Ferrari şi 42 de automobile Lamborghini, potrivit datelor Direcţiei pentru Permise de Conducere şi Înmatriculare a Automobilelor, scrie presa cipriotă, care comentează că ţara noastră a încheitat cu FMI un acord de împrumut cu caracter preventiv.
Deşi criza economică afectează această ţară, care a cerut ajutorul Fondului Monetar Internaţional, automobilele extrem de scumpe nu lipsesc de pe drumurile din România, scrie publicaţia cipriotă Phileleftheros, preluată de Rador. Cel mai popular model Ferrari este F430 şi 25 de români conduc acest autoturism superluxos. Ferrari California este preferat de 18 români, iar Ferrari 458 este condus de alţi 18. Un alt model iubit este şi Ferrari 612. Pe drumurile din România circulă şi modele mai vechi, cum ar fi Daytona şi Ferrari 400 G, dar şi FF (Ferrari Four), primul model de producţie de serie cu tracţiuni pe patru roţi al Ferrari, cu un preţ care depăşeşte 200.000 de euro.
Concurentul tradiţional al Ferrari, Lamborghini, este deţinut de 42 de împătimiţi ai lui în România. Modelul Gallardo este condus de 17 români, 12 au achiziţionat modelul Murcielago, patru modelul Aventador şi unu modelul Lamborghini Miura.
Pe drumurile din România circulă 152 de automobile Ferrari şi 42 de automobile Lamborghini, potrivit datelor Direcţiei pentru Permise de Conducere şi Înmatriculare a Automobilelor, scrie presa cipriotă, care comentează că ţara noastră a încheitat cu FMI un acord de împrumut cu caracter preventiv.
Deşi criza economică afectează această ţară, care a cerut ajutorul Fondului Monetar Internaţional, automobilele extrem de scumpe nu lipsesc de pe drumurile din România, scrie publicaţia cipriotă Phileleftheros, preluată de Rador. Cel mai popular model Ferrari este F430 şi 25 de români conduc acest autoturism superluxos. Ferrari California este preferat