Cea mai mare bancă din România introduce noi comisioane. BCR a început să aplice din această lună două comisioane pentru plata facturilor în numerar, la ghişeele băncii. Mai exact, plata va costa patru lei pentru un client al băncii şi de două ori mai mult pentru alte persoane. Reprezentanţii băncii susţin că în acest fel vor încuraja plata facturilor prin echipamente automate în detrimentul celor la ghişeu. „Dacă urmărim evoluţia numărului de tranzacţii făcute de clienţi cu ajutorul unui casier şi cele făcute fără ajutorul unui casier, adică de client însuşi prin internet banking, POS, ATM, automate bancare, etc. observăm o creştere de la o medie anuală de 68% în 2011, la 73,5% în 2012, ajungând în decembrie 2012 la aproximativ 76%. Această evoluţie confirmă faptul că există un apetit din ce în ce mai mare al clienţilor BCR în utilizarea intensă a modalităţilor de efectuare a operaţiunilor cu numerar prin canale automate (ATM, self service) şi fără numerar prin canalele electronice (POS, internet banking, etc.)”, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.
Cea mai mare bancă din România introduce noi comisioane. BCR a început să aplice din această lună două comisioane pentru plata facturilor în numerar, la ghişeele băncii. Mai exact, plata va costa patru lei pentru un client al băncii şi de două ori mai mult pentru alte persoane. Reprezentanţii băncii susţin că în acest fel vor încuraja plata facturilor prin echipamente automate în detrimentul celor la ghişeu. „Dacă urmărim evoluţia numărului de tranzacţii făcute de clienţi cu ajutorul unui casier şi cele făcute fără ajutorul unui casier, adică de client însuşi prin internet banking, POS, ATM, automate bancare, etc. observăm o creştere de la o medie anuală de 68% în 2011, la 73,5% în 2012, ajungând în decembrie 2012 la aproximativ 76%. Această evoluţie confirmă faptul că există un apetit