Mobile Distribution, distribuitor de produse prepaid şi de soluţii de încărcare electronică, a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro.
„În 2012, am înregistrat o creştere a portofoliului de clienţi, un rol important avându-l programele de discount-uri şi fidelizare a partenerilor. În plus, faţă de 2011”, a declarat Ramona Szenasi, Manager E-charge din cadrul Mobile Distribution.
Aceasta a mai spus că piaţa de distribuţie de produse prepaid a rămas în linii mari la nivelul anului 2011, înregistrând o scădere pe segmentul de cartele de reîncărcare cu 14%, cauzată în principal ofertelor şi gratuităţilor oferite de cei trei operatori de telefonie mobilă. „Evoluţia pieţei locale de profil în 2012 a fost susţinută în schimb de creşterea cu 35% a vânzărilor şi activării pachetelor cu număr înclus”, a explicat reprezentantul Mobile Distribution.
În ceea ce priveşte valoarea reîncărcărilor din 2012 realizate de compania, aceasta s-a menţinut la o medie de 5,25 euro pentru o încărcare, peste 75% dintre încărcările de cartele valorice realizate anul trecut fiind în valoare de 5 euro.
În plus, reprezentanţii Mobile Distribution estimează pentru acest an şi creşterea cu 20% a cifrei de afaceri pe segmentul de reîncărcări electronice.
Compania este lider pe piaţa produselor prepaid estimând o creştere a numărului de clienţi activi cu 40% în următorul an.
Mobile Distribution, distribuitor de produse prepaid şi de soluţii de încărcare electronică, a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro.
„În 2012, am înregistrat o creştere a portofoliului de clienţi, un rol important avându-l programele de discount-uri şi fidelizare a partenerilor. În plus, faţă de 2011”, a declarat Ramona Szenasi, Manager E-charge din cadrul Mobile Distribution.
Aceasta a mai spus că piaţa