GolinHarris are de la începutul anului şase noi branduri în portofoliu. Agenţia va gestiona activitatea de relaţii publice a mărcilor KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon şi Hard Rock Café. "Am ales GolinHarris ca partener în activitatea de relaţii publice, pentru că ne-a convins, înainte de toate, printr-o expertiză solidă şi viziunea creativă. Este agenţia care a înţeles nevoile diversificate ale celor şase branduri şi care, cu siguranţă, poate aduce o perspectivă nouă în comunicarea acestora", a declarat Monica Eftimie, Marketing Director KFC România.
GolinHarris va fi consultantul strategic atât pentru comunicare externă, cât şi internă, pentru cele şase mărci.
Managementul relaţiilor cu presa, organizarea de evenimente, gestionarea comunicării de criză sunt doar o parte dintre serviciile oferite de agenţie. În cadrul parteneriatului, specialiştii din Bridge™-ul GolinHarris vor dezvolta strategia de social media pentru fiecare brand. "Entuziasmul şi creativitatea sunt esenţiale în comunicare, în special dacă vorbim de astfel de branduri: pline de energie, populare, cu grupuri de consumatori pretenţioşi, care mereu se aşteaptă să fie surprinşi cu o experienţă nouă", a explicat Monica Douglas, Marketing Director Pizza Hut.
GolinHarris are de la începutul anului şase noi branduri în portofoliu. Agenţia va gestiona activitatea de relaţii publice a mărcilor KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon şi Hard Rock Café. "Am ales GolinHarris ca partener în activitatea de relaţii publice, pentru că ne-a convins, înainte de toate, printr-o expertiză solidă şi viziunea creativă. Este agenţia care a înţeles nevoile diversificate ale celor şase branduri şi care, cu siguranţă, poate aduce o perspectivă nouă în comunicarea acestora", a declarat Monica Eftimie, Marketing Director KFC România.
GolinHarris va fi consultantul strat