Mobile Distribution, cel mai important distribuitor naţional de produse prepaid şi de soluţii de încărcare electronică din România, a raportat, în 2012, afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro, cu o creştere de 35% a vânzărilor şi activării pachetelor cu număr inclus, potrivit datelor companiei, publicate luni.
Pe piaţa de distribuţie de produse prepaid lucrurile au rămas în linii mari la nivelul anului 2011, înregistrând o scădere pe segmentul de cartele de reîncărcare cu 14%, generată în principal de ofertele şi gratuităţile oferite de cei trei operatori de telefonie mobilă.
De asemenea, evoluţia pieţei locale de profil, în cursul anului trecut, a fost susţinută de creşterea cu 35% a vânzărilor şi activării pachetelor cu număr inclus.
În ceea ce priveşte valoarea reîncărcărilor realizate în 2012 de Mobile Distribution, aceasta s-a menţinut la o medie de 5,25 euro pentru o încărcare, peste 75% dintre încărcările de cartele valorice realizate fiind în valoare de 5 euro.
Conform Mobile Distribution, portofoliul de clienţi a ajuns la peste 6.000 la nivel naţional, iar pentru 2013 estimările sunt de majorare cu 50%.
În plus, reprezentanţii companiei mizează în acest an pe o creştere cu 20% a cifrei de afaceri pe segmentul de reîncărcări electronice, prin distribuirea de terminale speciale de încărcare electronică în reţeaua proprie de parteneri.
Anul trecut, Mobile Distribution a lansat platforma online de încărcări electronice www.incarca.ro, în prezent valoarea medie a unei încărcări fiind de 5 euro, similară cu valoarea încărcărilor realizate în mediul offline.
Mobile Distribution a dezvoltat activitatea de distribuţie a cartelelor prepaid începând cu anul 2005, iar în scurt timp, compania a devenit cel mai important furnizor la nivel naţional în domeniul distribuţiei produselor