In fiecare an, mai multe reclame nu prind SuperBowl-ul, fiind cenzurate de televiziunea care difuzeaza meciul. In acest an, una dintre ele a pornit o adevarata controversa.
SodaStream e o companie ce produce un dispozitiv prin care sa-ti faci singur Cola acasa. Mesajul lor e simplu si chiar ecologic: renunta la sticlele de plastic din comert si economia facuta ar fi chiar importanta pentru Planeta.
Sigur, mesajul nu e pe placul tuturor. CBS a decis sa interzica aceasta reclama pentru ca deranja doi dintre cei mai importanti clienti ai televiziunii: Coca Cola si Pepsi.
Sursa: stirileprotv.ro Tag-uri: Coca Cola, Pepsi, reclama
In fiecare an, mai multe reclame nu prind SuperBowl-ul, fiind cenzurate de televiziunea care difuzeaza meciul. In acest an, una dintre ele a pornit o adevarata controversa.
SodaStream e o companie ce produce un dispozitiv prin care sa-ti faci singur Cola acasa. Mesajul lor e simplu si chiar ecologic: renunta la sticlele de plastic din comert si economia facuta ar fi chiar importanta pentru Planeta.
Sigur, mesajul nu e pe placul tuturor. CBS a decis sa interzica aceasta reclama pentru ca deranja doi dintre cei mai importanti clienti ai televiziunii: Coca Cola si Pepsi.
Sursa: stirileprotv.ro Tag-uri: Coca Cola, Pepsi, reclama