Un procent de 85% din totalul infracţiunilor electronice raportate a fost soluţionat cu ajutorul Poliţiei Române în condiţiile în care, anul trecut, cel mai mare site de comerţ online din România, Okazii.ro, a înregistrat peste 1,5 milioane de tranzacţii a anunţat, luni, proprietarul portalului.
“E lesne de înțeles că procesul de cumpărare se mută treptat în mediul online. Este esențial ca cei care fac cumpărături online să cunoască politica site-urilor prin intermediul cărora fac achizițiile, să respecte recomandările acestora și să raporteze către acestea cazurile în care sunt prejudiciați”, a declarat Costin Cadelcu, Marketing Manager Okazii.ro.
“Încă din anul 2008, echipa Okazii.ro a sprijinit demersurile Poliției Române pentru identificarea tuturor celor care încearcă să comită infracțiuni prin vânzarea fictivă de produse pe site. În 2012, de exemplu, au fost soluționate 85% dintre fraudele raportate către Okazii.ro, restul fiind în continuare instrumentate” a completat Costin Cadelcu.
În orice moment, pe Okazii.ro sunt peste 2 milioane de produse noi și second-hand oferite de magazine și persoane fizice. Permanent este încurajată o politică transparentă de vânzare-cumpărare. În acest sens, Okazii.ro a dezvoltat două servicii importante pentru siguranța cumpărăturilor: Garanția de Livrare și Punctul de Livrare din Băneasa Shopping City.
Garanția de Livrare este un serviciu care le oferă cumpărătorilor posibilitatea ca, în termen de trei zile lucrătoare de la primirea produsului comandat, să solicite returnarea banilor, în cazul în care produsul nu corespunde descrierii de pe site. Dacă produsele dorite nu fac încă parte din acest program, utilizatorii pot solicita vânzătorului să activeze serviciul, activarea fiind gratuită. Garanţia de Livrare oferă siguranța deplină a cumpărăturilor pe Okazii.ro.
“Garanția de livrare este un