Cel mai aşteptat eveniment sportiv al anului în SUA, Super Bowl, a adus cu sine audienţe record pe plan internaţional, nu doar datorită partidei, cât graţie show-ului şi reclamelor prezentate.
Finala Super Bowl a fost o adevarată Gală Oscar în materie de publicitate. În acest an, evenimentul a stabilit un nou record în ceea ce priveşte preţurile de difuzare a anunţurilor publicitare, un spot de 30 de secunde ajungând să coste 3,8 milioane de dolari.
Printre reclamele difuzate se numără şi un spot pentru un producător auto italian (Fiat), în care apare românca Catrinel Menghia. Pe lângă evenimentul sportiv şi „devorarea de spoturi publicitare”, oamenii au urmărit şi un adevărat spectacol muzical organizat de artişti precum Kate Hudson, Alicia Keys şi trupa Destiny’s Child, cu Beyonce din nou in rolul principal.
Finala câştigată de Baltimore Ravens, scor 34-31 în faţa celor de la San Francisco 49ers nu a fost lipsită însă de incidente. La puţin timp după show-ul făcut de Beyonce, care a cântat live, la două săptămâni după ce a făcut play-back la imnul intonat la ceremonia de învestire a preşedintelui Barack Obama, o pană de curent a întrerupt meciul timp de 35 de minute.
Cel mai aşteptat eveniment sportiv al anului în SUA, Super Bowl, a adus cu sine audienţe record pe plan internaţional, nu doar datorită partidei, cât graţie show-ului şi reclamelor prezentate.
Finala Super Bowl a fost o adevarată Gală Oscar în materie de publicitate. În acest an, evenimentul a stabilit un nou record în ceea ce priveşte preţurile de difuzare a anunţurilor publicitare, un spot de 30 de secunde ajungând să coste 3,8 milioane de dolari.
Printre reclamele difuzate se numără şi un spot pentru un producător auto italian (Fiat), în care apare româ