Toată lumea comentează în fel şi chip pasaje din Raportul privind Mecanismul de Cooperare şi Verificare (MCV) făcut public, recent, de Comisia Europeană. Acuma, ce are MCV-ul cu CJT-ul, aceasta-i întrebarea. Are, oareşce, prin prisma unor suspiciuni ale Comisiei Europene privind măsluirea unor licitaţii de realizare obiective de infrastructură cu fonduri europene, iar mai departe, un fel de reproş la adresa autorităţilor române pentru limitarea şi pedepsirea corupţiei legate de achiziţiile publice; fie că instrumentarea dosarelor durează prea mult, fie că, în cazuri dovedite, pedepsele pentru funcţionarii implicaţi sunt prea mici. Raportul însă nu dezvoltă fapte sau dosare concrete, dar ne amintim că Programul Operaţional Regional a fost întrerupt o vreme de la finanţare în 2011, după ce Comisia Europeană a susţinut că mai multe licitaţii pentru proiecte ce ar fi urmat să fie realizate cu fonduri europene din judeţele Teleorman, Buzău şi Tulcea au fost organizate incorect, acuzând în mai multe rânduri că licitaţiile publice sunt măsluite, iar caietele de sarcini sunt cu dedicaţie. Faptul că la vremea respectivă s-a pomenit şi de Tulcea, suspiciunea ar viza obiectivul drum Tulcea-Dunavăţ, realizat cu fonduri europene nerambursabile, în administraţia Tarhon. Ne mai amintim, de asemenea, de inaugurarea cu mare pompă a acestui obiectiv de infrastructură, în octombrie 2010, de faţă cu premierul Emil Boc şi Elena Udrea. Dar nu există date cum că cineva din administraţia judeţului de la acea vreme să fi fost chemat să dea socoteală privind eventuale nereguli la implementarea acelui proiect; suspiciuni, da.
Toată lumea comentează în fel şi chip pasaje din Raportul privind Mecanismul de Cooperare şi Verificare (MCV) făcut public, recent, de Comisia Europeană. Acuma, ce are MCV-ul cu CJT-ul, aceasta-i întrebarea. Are, oareşce, prin prisma unor susp