„Şi iar îi frig, şi iar îi depresneac (depresie – n.r.)/Şi iar îi sfîrşitul lumii şi tu stai pe galeac (toaletă – nr.)/Dar ţie ţi-e P.O.H.U.I/Stresată de ştiri şi despărţiri din seriale/De curve şi gay, de macho-holtei şi www cu fete goale...“ Acum ştiţi că aţi fost P.O.H.U.I măcar o dată în viaţă. Însă a fost nevoie de o trupă de anonimi din Republica Moldova ca să aflaţi asta: Carla’s Dreams cucereşte România spunând adevăruri cu masca pe ochi.
La sfârşit de ianuarie 2012, în mintea unor băieţi din Republica Moldova – or fi şi fete, dar nu ştim, căci nu ne spun – a încolţit o idee: „Să facem nişte muzică şi să-i dăm drumul pe net“.
Un an mai târziu, piesele lor au sute de mii de accesări pe YouTube, au aproape 20.000 de fani pe cele două pagini de Facebook (şi probabil că şi mai mulţi în viaţa reală) şi cuceresc România cu melodia „P.O.H.U.I.“ Şi, cu toate că îi cunoaşte atâta lume, nimeni nu ştie cine sunt. Însă pentru cei mai mulţi fani, Carla’s Dreams şi muzica lor e tot ce au nevoie să cunoască.
Un nou caz Morandi?
La puţinele concerte pe care au acceptat să le susţină au apărut cu faţa pictată (machiajul durează între două şi patru ore), ochelari de soare şi glugă bine trasă pe ochi. Cu precedentul Morandi în muzica românească, multă lume i-a suspectat de un plan (diabolic) de marketing inspirat de strategia lui Marius Moga.
Dar ei spun că în spatele măştii nu se ascund decât nişte oameni obişnuiţi, care în urmă cu an nici măcar nu îndrăzneau să viseze aşa cum o face astăzi Carla. Chiar dacă nu au încă un chip, au o voce, pe care o puteţi auzi în melodiile lor şi care ni s-a confesat sub forma unui interviu pe Skype.
„Iniţial, planul nostru era să facem nişte muzică şi să-i dăm drumul pe net. Şi pe noi ne-a luat prin surprindere, de aia ne şi amuzăm când lumea spune că totul a fost premeditat. Nu e nimi