captura TIME
Prestigioasa publicație TIME alocă un spațiu important răspunsului pe care ziarul Gândul l-a dat campaniei începute de The Guardian în Marea Britanie, legată de posibilul val de imigranți din Bulgaria și România. Sub titlul ”România răspunde campaniei britanice: Poate că nouă nu ne place Anglia, dar voi o să iubiți România”, publicația scrie pe larg despre demersul jurnaliștilor români.
”Ca răspuns, românii au adoptat o abordare pozitivă, prin oferirea unor motive britanicilor pentru a vizita România. Cititorii ziarului Gândul au fost invitați să posteze propriile sugestii pe pagina de Facebook a publicației, folosind aplicația Come to Romania”.
De asemenea, TIME scrie și despre website-ul lansat de Gândul, în colaborare cu GMP PR și Webstyler, prin care românii își pun la dispoziție canapelele perntru turiștii britanici aventuroși care vor să cunoască România. captura TIME
Prestigioasa publicație TIME alocă un spațiu important răspunsului pe care ziarul Gândul l-a dat campaniei începute de The Guardian în Marea Britanie, legată de posibilul val de imigranți din Bulgaria și România. Sub titlul ”România răspunde campaniei britanice: Poate că nouă nu ne place Anglia, dar voi o să iubiți România”, publicația scrie pe larg despre demersul jurnaliștilor români.
”Ca răspuns, românii au adoptat o abordare pozitivă, prin oferirea unor motive britanicilor pentru a vizita România. Cititorii ziarului Gândul au fost invitați să posteze propriile sugestii pe pagina de Facebook a publicației, folosind aplicația Come to Romania”.
De asemenea, TIME scrie și despre website-ul lansat de Gândul, în colaborare cu GMP PR și Webstyler, prin care românii își pun la dispoziție canapelele perntru turiștii britanici aventuroși care vor să cunoască România.