Încrederea consumatorilor din China a crescut în trimestrul al 4-lea al anului trecut, respondenţii indicând intenţii stabile de cheltuieli pentru următoarele şase luni, potrivit unui recent raport de cercetare preluat de Shanghai Daily. Încrederea consumatorilor a crescut cu 2 puncte până la 108 în T4 din 2012, a declarat ieri firma de cercetare de piaţă Nielsen.
"Creşterea încrederii consumatorilor la sfârşitul anului sugerează o perspectivă optimistă pentru 2013, economia Chinei fiind aşteptată să crească în mod constant, datorită impactului pozitiv al politicii economice susţinute de Guvern", a declarat Yan Xuan, preşedintele Nielsen China, inclusiv Hong Kong, Macau and Taiwan.
Încrederea consumatorilor din China a crescut în trimestrul al 4-lea al anului trecut, respondenţii indicând intenţii stabile de cheltuieli pentru următoarele şase luni, potrivit unui recent raport de cercetare preluat de Shanghai Daily. Încrederea consumatorilor a crescut cu 2 puncte până la 108 în T4 din 2012, a declarat ieri firma de cercetare de piaţă Nielsen.
"Creşterea încrederii consumatorilor la sfârşitul anului sugerează o perspectivă optimistă pentru 2013, economia Chinei fiind aşteptată să crească în mod constant, datorită impactului pozitiv al politicii economice susţinute de Guvern", a declarat Yan Xuan, preşedintele Nielsen China, inclusiv Hong Kong, Macau and Taiwan.